Όλοι οι συμμορίτες που μας κυβερνούν είναι ταμπουρωμένοι πίσω από πολυδαίδαλα νομικά εφευρετήματα. Όλοι όσοι υπηρετούν το πολιτικό σύστημα είτε σε τοπικό είτε σε εθνικό επίπεδο έχουν ένα κοινό "ελάττωμα" ή μια αχίλλειο πτέρνα κατά διαφορετική οπτική γωνία, όλοι μα όλοι τους δεν θέλουν τον έλεγχο με αντικειμενικά και φωτογενή κριτήρια.
Ένα μεγάλο γιατί πλανάται στον αέρα της μυρωδιάς του σάπιου πολιτικού κατεστημένου. Γιατί δεν θέλουν τον έλεγχο; Γιατί κρύβονται όλοι πίσω από ειδικά σχεδιασμένους γι' αυτούς νόμους; Πώς περιμένεουν να τους εμπιστευτεί ο λαός που μπορεί να βρεθεί στα σίδερα ή χωρίς σπίτι για ένα πταίσμα; Επιτέλους όλα αυτά τα λαμόγια γιατί να επιβιώνουν αλλάζοντας μάσκες; Ποια η χρησιμότητα του πολιτικού απατεώνα; Ποια η ωφέλεια από τον δίγλωσσο τοπικό άρχοντα; Γιατί να μπορεί να επιβιώσει ο τοπικός λήσταρχος σε βάρος όλων των δημοτών;
Στον Σοφιστή του Πλάτωνα λέει ο Ξένος στον Θεαίτητο , λοιπόν ".. ο κριτικός έλεγχος είναι ο πιο μεγάλος και ο πιο σπουδαίος καθαρμός και πρέπει να πιστεύουμε, πως όποιος δε δέχεται να του γίνει έλεγχος, κι αν ακόμα είναι ο μεγάλος βασιλιάς των Περσών, είναι στο μεγαλύτερο βαθμό ακάθαρτος κι απαίδευτος και κακόμορφος σ' εκείνα ίσα ίσα , όπου πρέπει να είναι καθαρότατος και πανέμορφος, όποιος αληθινά πρόκειται να είναι ευτυχισμένος."
Ήρθε η ώρα να απαιτήσουμε όλοι τον έλεγχο σε όλα τα επίπεδα της πολιτικής ζωής. Ήρθε η ώρα να απαιτήσουμε από αυτούς που μας κατέκλεψαν, να γυρίσουν πίσω τα κλεμμένα και από αυτούς που μας εξαπάτησαν να πάνε φυλακή..
Ένα μεγάλο γιατί πλανάται στον αέρα της μυρωδιάς του σάπιου πολιτικού κατεστημένου. Γιατί δεν θέλουν τον έλεγχο; Γιατί κρύβονται όλοι πίσω από ειδικά σχεδιασμένους γι' αυτούς νόμους; Πώς περιμένεουν να τους εμπιστευτεί ο λαός που μπορεί να βρεθεί στα σίδερα ή χωρίς σπίτι για ένα πταίσμα; Επιτέλους όλα αυτά τα λαμόγια γιατί να επιβιώνουν αλλάζοντας μάσκες; Ποια η χρησιμότητα του πολιτικού απατεώνα; Ποια η ωφέλεια από τον δίγλωσσο τοπικό άρχοντα; Γιατί να μπορεί να επιβιώσει ο τοπικός λήσταρχος σε βάρος όλων των δημοτών;
Στον Σοφιστή του Πλάτωνα λέει ο Ξένος στον Θεαίτητο , λοιπόν ".. ο κριτικός έλεγχος είναι ο πιο μεγάλος και ο πιο σπουδαίος καθαρμός και πρέπει να πιστεύουμε, πως όποιος δε δέχεται να του γίνει έλεγχος, κι αν ακόμα είναι ο μεγάλος βασιλιάς των Περσών, είναι στο μεγαλύτερο βαθμό ακάθαρτος κι απαίδευτος και κακόμορφος σ' εκείνα ίσα ίσα , όπου πρέπει να είναι καθαρότατος και πανέμορφος, όποιος αληθινά πρόκειται να είναι ευτυχισμένος."
Ήρθε η ώρα να απαιτήσουμε όλοι τον έλεγχο σε όλα τα επίπεδα της πολιτικής ζωής. Ήρθε η ώρα να απαιτήσουμε από αυτούς που μας κατέκλεψαν, να γυρίσουν πίσω τα κλεμμένα και από αυτούς που μας εξαπάτησαν να πάνε φυλακή..