Η λαϊκή οργή ξεχειλίζει και ο κόσμος βρίσκεται πια στα όρια της εξαθλίωσης.
Υπάρχουν κάποιοι πρωτοπόροι και πραγματικοί αγωνιστές που πρωτοστατούν στα κινήματα ενάντια στα χαράτσια και γενικότερα στον αγώνα κατά των τοκογλυφικών ηγεσιών και μνημονίων και υπάρχουν και αυτοί που καπελώνουν τα πάντα προσπαθώντας να διαπλέξουν τους αγνούς πολίτες που αγωνίζονται.
Ποιος όμως ο αληθινός λόγος που καπελώνουν τα πάντα στο πέρασμά τους;
Μα η αγωνία της ουράς του καταρρέοντος πολιτικού μας συστήματος να ελέγξει το καινούργιο που δημιουργείται. Βέβαια στη βιασύνη τους βάζουν σφήνες και τσιλιαδόρους ανθρώπους του παλαιού κατεστημένου που κάνουν μπαμ από χιλιόμετρα. Κι έτσι ο κόσμος πεισμώνει ακόμα περισσότερο και η λαϊκή οργή φουντώνει με τους εμπνευστές των κεφαλικών φόρων και τις ουρές τους σε τοπικό επίπεδο. Ο λαός σταμάτησε να τροφοδοτεί με νέο αίμα τους παρωχημένους και γραφικούς παλαιοκομματικούς μηχανισμούς και οι τοπικές κοινωνίες αναζητούν πλέον λύσεις εκτός των εκφραστών του παλαιοκομματικού συστήματος, των δήθεν ανεξάρτητων, των δήθεν οικολόγων, των δήθεν αριστερών, των δήθεν αγωνιστών, των σίγουρα υποκριτών, των εραστών της καθεστωτικής αντίληψης, των καρεκλολάγνων για την καρέκλα ρε γαμώτο, όλων αυτών που όντας ημιμαθείς και ανεπαρκείς μας έφεραν ως εδώ με οικονομικά, κοινωνικά, στρατηγικά και σχεδιαστικά ελλείμματα κάθε είδους από τον καλό ακόμα καιρό.
Και τώρα την περίοδο της στημένης αυτής κρίσης για την απαξίωση του Ελληνικού πλούτου και την αγορά του σε τιμές κοψοχρονιάς από διάφορους πλιατσικολόγους και τοκογλύφους, όλοι αυτοί οι τοπικοί μικροσωτήρες που γίνανε γνωστοί με αλλονών τα λεφτά (των πολιτών-δημοτών) , αντί να μπούνε μπροστάρηδες και να ματώσουν με τον λαό και το δήμο, λειτουργούν ως πραγματικό ανάχωμα των σουλτάνων της κεντρικής εξουσίας και με κόλπα του '50 προσπαθούν να καπελώσουν τη λαϊκή οργή και να μας πείσουν ότι ενώ μας χρέωσαν στις καλές εποχές θα...μας σώσουν τώρα σε αυτή την άσχημη οικονομική κατάσταση.
Ο χ ή ο ψ αντιδήμαρχος δεν μπορεί να αποτελεί τη δικαιολογία για να μην γίνετε μετωπική σύγκρουση με το παλιό και το διεφθαρμένο. Αν γίνεται κάτι τέτοιο τότε το κίνημα είμαι " κοίμημα" και οι εκφραστές του μια από τα ίδια των δήθεν ανακυκλωμένων παλαιοκομματικών. Τα ωραιοποιημένα κάδρα με τις πούδρες θέσεις είναι Πασοκικά εφυήματα και παραπέμπουν σε λιγούρηδες της καρέκλας. Ή ολική ρήξη ή τσατσοσύνη διαλέγουμε και πέρνουμε. Ο λαός δεν νοιάζεται για την προσωπική ανέλιξη κανενός. Ο λαός-δήμος νοιάζεται για την καλυτέρευση των συνθηκών διαβίωσής του. Άλλωστε για όσους ξέρουν και νοιώοθουν πραγματικά η πολιτική δεν είναι για να πρωταγωνιστεί κανείς σε ένα τύπου life-style σκηνικό "γεια σας κύριε δήμαρχε και κύριε αντιδημαρχε και κύριε ..κλητήρα.. και να οικειοποιείται τα πάντα κοτσάροντας φαρδύ πλατύ παντού το όνομά του λες και τραγουδά σε πίστα ή είναι διευθυντής τσίρκου σε εξόρμηση φυλάκισης άγριων ζώων!" Η πολιτική είναι για να μην ακούγεται όποιος αποφασίσει να την ακολουθήσει και απλά να υπηρετεί σιγανά και ταπεινά τον δήμο του αντλώντας χαρά από τις επιτυχημένες κοινωνικά κινήσεις του.
Όλοι αυτοί οι τωρινοί μου θυμίζουν τον ΓΑΠ που με τόση πίστη και μανία υπηρέτησαν όλα αυτά τα χρόνια των δανεικών και αγύριστων. Άλλωστε όσο ανεξάρτητοι και να το παίζουνε δεν μπορούν να κρυφτούν από το αλάνθαστο κριτήριο του δήμου-λαού.
Ο λαός -δήμος ξύπνησε και δε θέλει σωτήρες imitation ή κακέκτυπα τύπου Μπένι ή Βγαίνει..
Ο δήμος-λαός θέλει καθαρές κουβέντες και κινήματα χωρίς καπέλο ελέω διευκολύνσεων και παροχών από ένα σύστημα που καταρρέοντας θέλει να συμπαρασύρει τα πάντα γύρω του.
Πότε ήταν η τελευταία φορά σε έναν οποιοδήποτε δήμο της χώρας που έγινε ένα πραγματικά κοινωφελές έργο και κόστισε λιγότερο από το σύνηθες κοστολόγιο; Πότε;
Μάλλον ποτέ γιατί το πραγματικά κοινωφελές έργο για να γίνει χρειάζεται αμερόληπτη έρευνα και επιστημονική κατάρτιση. Τι από τα δύο υπάρχει ρεαλιστικά στους δήμους δεν ξέρω να σας απαντήσω. Σίγουρα αναγνωρίζουμε πολλούς αφισοκολλητές.., για αμερόληπτους επιστημονικά καταρτισμένους.. έχω ένα ερωτηματικό για να μην είμαι απόλυτος και φάω το δίκιο κάποιου που αποτελεί την σπάνια εξαίρεση.
Τώρα για να κοστίσει λιγότερο το κοινωφελές έργο απ΄ ότι είθισται στην πιάτσα πρέπει ο ανώτατος άρχοντας να έχει μεράκι, γνώση, διαφάνεια και πάνω από όλα να αγαπάει πραγματικά τον τόπο του. Ποιος να είναι αυτός λοιπόν στον Ελλαδικό χώρο που μεταλλάχθηκε σε Πασοκικό; Ο κανόνας της μαγκιάς του Πασόκ ήτανε να τα κονομάμε από παντού χωρίς να κουνάμε το δαχτυλάκι μας, όσοι μοχθούν είναι από τα κορόιδα... Ποιος σε τούτο δω τον τόπο πήγε ενάντια στο ρεύμα και δεν εφάρμοσε τον χρυσό αυτό κανόνα των ξεφτιλισμένων λαμογιών που μας κυβέρνησαν;
Η κρίση δική σας.
Το συμπέρασμα παραμένει δυνατό ως μήνυμα αλλοεποχικό " σταματήστε τα καπελώματα με τους ρουφιάνους κάποιας άλλης εποχής..," ο κόσμος δε μασάει και σας ξέρει όλους καλά.
Εσείς που μας χρεώσατε δεν μπορείτε να μας σώσετε. Εσείς που μας υπονομεύετε να τα μαζεύετε σιγά σιγά γιατί οι κυματοθραύστες δεν αντέχουν πάντα τα σφυροκοπήματα του βοριά..
Το σάπιο δεν ανακυκλώνεται, πετιέται.
Όσο για κάτι κυρίες που βλέπουν παντού νομιμότητες γιατί έτσι τους συμφέρει και παντού φοβικά σύνδρομα για να μη χάσουμε την κουτάλα, αλλά και κάτι ψευτοκουλτουριάρηδες που τους ανήκει αποκλειστικά η γνώση και η κριτική, καλύτερα να το ξανασκεφτούν όταν θα μπλέκονται σε κινήσεις με γνήσια λαϊκή στήριξη. Σε αυτό τον αγώνα δεν χωρά παλαιολιθικού τύπου ιδεολογία, ούτε ενδιαφέρει το λαό-δήμο ποιος είναι ποιανού.
Φάγαμε τον εμφύλιο, την χούντα και τώρα μας ταΐζουν οικονομική κρίση, αν κάποιοι θέλουν να βρίσκουν εμπόδια ιδεολογικού ή άλλου περιεχομένου, τους απαντάμε με ειλικρίνεια "όλοι μαζί ενωμένοι για έναν δίκαιο αγώνα, δεν υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές και όσοι τις δημιουργούν βρίσκοντας κάθε είδους προφάσεις...στα τάρταρα του χρονοντούλαπου της ιστορίας μαζί με τους καταρρέοντες κατά φαντασίαν σουλτάνους της κεντρικής εξουσίας ".
Υπάρχουν κάποιοι πρωτοπόροι και πραγματικοί αγωνιστές που πρωτοστατούν στα κινήματα ενάντια στα χαράτσια και γενικότερα στον αγώνα κατά των τοκογλυφικών ηγεσιών και μνημονίων και υπάρχουν και αυτοί που καπελώνουν τα πάντα προσπαθώντας να διαπλέξουν τους αγνούς πολίτες που αγωνίζονται.
Ποιος όμως ο αληθινός λόγος που καπελώνουν τα πάντα στο πέρασμά τους;
Μα η αγωνία της ουράς του καταρρέοντος πολιτικού μας συστήματος να ελέγξει το καινούργιο που δημιουργείται. Βέβαια στη βιασύνη τους βάζουν σφήνες και τσιλιαδόρους ανθρώπους του παλαιού κατεστημένου που κάνουν μπαμ από χιλιόμετρα. Κι έτσι ο κόσμος πεισμώνει ακόμα περισσότερο και η λαϊκή οργή φουντώνει με τους εμπνευστές των κεφαλικών φόρων και τις ουρές τους σε τοπικό επίπεδο. Ο λαός σταμάτησε να τροφοδοτεί με νέο αίμα τους παρωχημένους και γραφικούς παλαιοκομματικούς μηχανισμούς και οι τοπικές κοινωνίες αναζητούν πλέον λύσεις εκτός των εκφραστών του παλαιοκομματικού συστήματος, των δήθεν ανεξάρτητων, των δήθεν οικολόγων, των δήθεν αριστερών, των δήθεν αγωνιστών, των σίγουρα υποκριτών, των εραστών της καθεστωτικής αντίληψης, των καρεκλολάγνων για την καρέκλα ρε γαμώτο, όλων αυτών που όντας ημιμαθείς και ανεπαρκείς μας έφεραν ως εδώ με οικονομικά, κοινωνικά, στρατηγικά και σχεδιαστικά ελλείμματα κάθε είδους από τον καλό ακόμα καιρό.
Και τώρα την περίοδο της στημένης αυτής κρίσης για την απαξίωση του Ελληνικού πλούτου και την αγορά του σε τιμές κοψοχρονιάς από διάφορους πλιατσικολόγους και τοκογλύφους, όλοι αυτοί οι τοπικοί μικροσωτήρες που γίνανε γνωστοί με αλλονών τα λεφτά (των πολιτών-δημοτών) , αντί να μπούνε μπροστάρηδες και να ματώσουν με τον λαό και το δήμο, λειτουργούν ως πραγματικό ανάχωμα των σουλτάνων της κεντρικής εξουσίας και με κόλπα του '50 προσπαθούν να καπελώσουν τη λαϊκή οργή και να μας πείσουν ότι ενώ μας χρέωσαν στις καλές εποχές θα...μας σώσουν τώρα σε αυτή την άσχημη οικονομική κατάσταση.
Ο χ ή ο ψ αντιδήμαρχος δεν μπορεί να αποτελεί τη δικαιολογία για να μην γίνετε μετωπική σύγκρουση με το παλιό και το διεφθαρμένο. Αν γίνεται κάτι τέτοιο τότε το κίνημα είμαι " κοίμημα" και οι εκφραστές του μια από τα ίδια των δήθεν ανακυκλωμένων παλαιοκομματικών. Τα ωραιοποιημένα κάδρα με τις πούδρες θέσεις είναι Πασοκικά εφυήματα και παραπέμπουν σε λιγούρηδες της καρέκλας. Ή ολική ρήξη ή τσατσοσύνη διαλέγουμε και πέρνουμε. Ο λαός δεν νοιάζεται για την προσωπική ανέλιξη κανενός. Ο λαός-δήμος νοιάζεται για την καλυτέρευση των συνθηκών διαβίωσής του. Άλλωστε για όσους ξέρουν και νοιώοθουν πραγματικά η πολιτική δεν είναι για να πρωταγωνιστεί κανείς σε ένα τύπου life-style σκηνικό "γεια σας κύριε δήμαρχε και κύριε αντιδημαρχε και κύριε ..κλητήρα.. και να οικειοποιείται τα πάντα κοτσάροντας φαρδύ πλατύ παντού το όνομά του λες και τραγουδά σε πίστα ή είναι διευθυντής τσίρκου σε εξόρμηση φυλάκισης άγριων ζώων!" Η πολιτική είναι για να μην ακούγεται όποιος αποφασίσει να την ακολουθήσει και απλά να υπηρετεί σιγανά και ταπεινά τον δήμο του αντλώντας χαρά από τις επιτυχημένες κοινωνικά κινήσεις του.
Όλοι αυτοί οι τωρινοί μου θυμίζουν τον ΓΑΠ που με τόση πίστη και μανία υπηρέτησαν όλα αυτά τα χρόνια των δανεικών και αγύριστων. Άλλωστε όσο ανεξάρτητοι και να το παίζουνε δεν μπορούν να κρυφτούν από το αλάνθαστο κριτήριο του δήμου-λαού.
Ο λαός -δήμος ξύπνησε και δε θέλει σωτήρες imitation ή κακέκτυπα τύπου Μπένι ή Βγαίνει..
Ο δήμος-λαός θέλει καθαρές κουβέντες και κινήματα χωρίς καπέλο ελέω διευκολύνσεων και παροχών από ένα σύστημα που καταρρέοντας θέλει να συμπαρασύρει τα πάντα γύρω του.
Πότε ήταν η τελευταία φορά σε έναν οποιοδήποτε δήμο της χώρας που έγινε ένα πραγματικά κοινωφελές έργο και κόστισε λιγότερο από το σύνηθες κοστολόγιο; Πότε;
Μάλλον ποτέ γιατί το πραγματικά κοινωφελές έργο για να γίνει χρειάζεται αμερόληπτη έρευνα και επιστημονική κατάρτιση. Τι από τα δύο υπάρχει ρεαλιστικά στους δήμους δεν ξέρω να σας απαντήσω. Σίγουρα αναγνωρίζουμε πολλούς αφισοκολλητές.., για αμερόληπτους επιστημονικά καταρτισμένους.. έχω ένα ερωτηματικό για να μην είμαι απόλυτος και φάω το δίκιο κάποιου που αποτελεί την σπάνια εξαίρεση.
Τώρα για να κοστίσει λιγότερο το κοινωφελές έργο απ΄ ότι είθισται στην πιάτσα πρέπει ο ανώτατος άρχοντας να έχει μεράκι, γνώση, διαφάνεια και πάνω από όλα να αγαπάει πραγματικά τον τόπο του. Ποιος να είναι αυτός λοιπόν στον Ελλαδικό χώρο που μεταλλάχθηκε σε Πασοκικό; Ο κανόνας της μαγκιάς του Πασόκ ήτανε να τα κονομάμε από παντού χωρίς να κουνάμε το δαχτυλάκι μας, όσοι μοχθούν είναι από τα κορόιδα... Ποιος σε τούτο δω τον τόπο πήγε ενάντια στο ρεύμα και δεν εφάρμοσε τον χρυσό αυτό κανόνα των ξεφτιλισμένων λαμογιών που μας κυβέρνησαν;
Η κρίση δική σας.
Το συμπέρασμα παραμένει δυνατό ως μήνυμα αλλοεποχικό " σταματήστε τα καπελώματα με τους ρουφιάνους κάποιας άλλης εποχής..," ο κόσμος δε μασάει και σας ξέρει όλους καλά.
Εσείς που μας χρεώσατε δεν μπορείτε να μας σώσετε. Εσείς που μας υπονομεύετε να τα μαζεύετε σιγά σιγά γιατί οι κυματοθραύστες δεν αντέχουν πάντα τα σφυροκοπήματα του βοριά..
Το σάπιο δεν ανακυκλώνεται, πετιέται.
Όσο για κάτι κυρίες που βλέπουν παντού νομιμότητες γιατί έτσι τους συμφέρει και παντού φοβικά σύνδρομα για να μη χάσουμε την κουτάλα, αλλά και κάτι ψευτοκουλτουριάρηδες που τους ανήκει αποκλειστικά η γνώση και η κριτική, καλύτερα να το ξανασκεφτούν όταν θα μπλέκονται σε κινήσεις με γνήσια λαϊκή στήριξη. Σε αυτό τον αγώνα δεν χωρά παλαιολιθικού τύπου ιδεολογία, ούτε ενδιαφέρει το λαό-δήμο ποιος είναι ποιανού.
Φάγαμε τον εμφύλιο, την χούντα και τώρα μας ταΐζουν οικονομική κρίση, αν κάποιοι θέλουν να βρίσκουν εμπόδια ιδεολογικού ή άλλου περιεχομένου, τους απαντάμε με ειλικρίνεια "όλοι μαζί ενωμένοι για έναν δίκαιο αγώνα, δεν υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές και όσοι τις δημιουργούν βρίσκοντας κάθε είδους προφάσεις...στα τάρταρα του χρονοντούλαπου της ιστορίας μαζί με τους καταρρέοντες κατά φαντασίαν σουλτάνους της κεντρικής εξουσίας ".